--> ]]>

Bu tarz benim 4-5-6 kasım izle



Bu Tarz Benim 46. Bölüm 6 Kasım



Bu Tarz Benim 45. Bölüm 5 Kasım
 
Bu Tarz Benim 46. Bölüm 4 Kasım
  Bu tarz benim 6 kasım 2014 43.Bölüm  Tek Parça Full izle
Bu tarz benim 5 kasım 2014 43.Bölüm  Tek Parça Full izle
Bu tarz benim 4 kasım 2014 43.Bölüm  Tek Parça Full izle
Bu Tarz Benim Son Bölüm İzle,bu tarz benim youtube izle bu tarz benim izle,Bu tarz benim izle,Bu tarz benim 24. bölüm izle,Bu tarz benim 8 kasım 2014,Bu tarz benim 24. bölüm,Bu tarz benim,Bu tarz benim 7.11.2014,Bu tarz benim 7kasım 2014 tek parça izle,Bu Tarz Benim, Bu tarz benim 46.Bölüm, Bu Tarz Benim Eleme Geces full izle, bu tarz benim hd izle, bu tarz benim son bölüm izle, bu tarz benim tekrar izle, bu tarz benim yarışmacıları, ,bu tarz benim seyret,Bu tarz benim 24. bölüm tek parça izle,Bu tarz benim 11.10.2014 tek parça izle,bu tarz benim kıyafetleri,Bu tarz benim 11 ekim 2014 24. bölüm Eleme Gecesi,Bu tarz benim 11 ekim 2014 eleme gecesi,Bu tarz benim 11 ekim 2014 kim elendi,Bu tarz benim 11 ekim 2014 elenen yarışmacı

Nerede, ne giyilir, tarz nasıl yaratılır, en şık kadın olmak bu kadar zor mu? Tüm bu soruların yanıt bulacağı ekranların en tarz programı “Bu Tarz Benim”,  iddialı kadrosuyla hafta içi her gün yeni bölümleriyle Show TV’de!

Sunuculuğunu Öykü Serter’in üstlendiği programın jüri kadrosunda; Nur Yerlitaş, Ivana Sert, Uğurkan Erez ve Kemal Doğulu yer alıyor. Yarışmacılar, Türkiye’nin en zorlu jüri üyelerinden geçer not almak için kıyasıya yarışacaklar.

“Bu Tarz Benim” ekibinin titizlikle seçtiği 13 kadın, 13 hafta sürecek büyük yarış sonunda,  Türkiye’nin en tarz kadını seçilecek ve 100.000 liralık büyük ödülün sahibi olacak. Türkiye’nin en tarz kadını olmak hiç de kolay olmayacak! 

Yarışmacılar hafta içi her gün, kendi belirleyecekleri konseptte giyinerek, tarzlarını jüriye sergileyecekler. Jüriden geçer puan alanlar, her gün bir yıldız toplayacak ve cuma gününe dek en çok yıldızı toplayan yarışmacılar, hafta sonuna koruma altında girerek elenmekten kurtulacak.

“Bu Tarz Benim” yarışmacılarına jüri kararıyla iki yeni kişinin eklenmesiyle sayıları dokuz olan yarışmacılardan bir kişinin daha elenmesiyle geride kalan sekiz kişi, bütün hafta boyunca kıyasıya mücadele edecek. Yarışmacılar, Cumartesi günü yayınlanacak olan ‘Eleme Gecesi’ne hazırlanacaklar!

0 yorum:

Yorum Gönder