--> ]]>

Dns Değişme 2014( dizileri izleyemiyosanız tıklayınız)

Neden dns’lerimizi değiştirme gereği duyarız?

İnternetin sürekli artan yasaklarından birçok site nasibini almıştır.
Birçok site mahkeme kararıyla kapatılmıştır.
Tabi kurunun yanında yaşında yandığı olmuştur. 
Birçok faydalı sitede mahkeme engeline takılıp kapatılmıştır.
Peki bu kapatılan sitelere nasıl gireceğiz? Aslında  yöntem çok basit ve illegal bir yöntem değil 
( Kasım ayında çıkan yeni internet yasasından sonra youtubeye dahil giremiyorsunuz aşşağıdaki  yolları izleyerek artık youtube ye ve birçok siteye girebilirsiniz) 


Aşağıdaki adımları izleyerek dnslerinizi değiştirin. 

Denetim Masası –> Ağ ve Paylaşım Merkezi   açtıktan sonra ; Mavi ile işaretlediğim yerlere tıklayınız;





Artık youtube  ye rahatlıkla girebilirsiniz...



dns ayarları değiştirme resimli anlatım ile ilgili aramalar
dns ayarları değiştirme resimli anlatım windows 7
dns ayarları değiştirme resimli anlatım xp
dns ayarları değiştirme resimli anlatım windows 8
hotspot shield
ıp değiştirme resimli anlatım
ip değiştirme resimli
dns ayarları nedir
laptop dns ayarları


0 yorum:

Yorum Gönder